Extra informatie
Online uw afspraak inplannen:
In het online reserveringssysteem kunt u direct in de online agenda de afspraak inplannen.
Parkeermogelijkheden:
Op de parkeerplaats in de straat kunt u gemakkelijk gratis parkeren.
Verhindering:
Bij 2Milou vinden bijna alle behandelingen op afspraak plaats en dat vraagt om een nauwkeurige planning. Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vraag ik u vriendelijk om minimaal 48 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Bij niet tijdig annuleren of als de klant zonder bericht niet op de afspraak verschijnt is de behandelruimte leeg en mijn tijd verloren. Hiervoor ben ik genoodzaakt om u 50% van de door u geplande behandeling in rekening te brengen.
Betalingsmogelijkheden:
U kunt bij mij zowel met contant of per pin betalen. De prijs van kuurbehandelingen worden in principe bij de eerste behandeling voldaan.
Tevreden:
Ik streef naar tevreden klanten! Ik stel het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van mij verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat ik beter op uw wensen en behoeften kan ingaan. Samen komen tot een optimaal resultaat is mijn doel!
Referentie:
Tevreden over de behandelingen en diensten? Vertel het door! ik stel het zeer op prijs als u een referentie wilt achterlaten op de website, Instagram of Facebook. Mijn dank hiervoor!
Ontevreden:
Hoewel ik er alles aan doe om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Ook als een door u aangekocht product niet bevalt hoor ik dat graag. Ik kan dan eventueel een oplossing voor u zoeken met een andere product.
Allergie:
Indien er sprake is van een allergische reactie van een product voor thuis, kunt u met uw product terug komen en zal ik samen met u kijken welk ander product geschikt is voor uw huid.
Scholing en Training:
Ik blijf altijd op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen in de branche. Ik volg meerdere malen per jaar trainingen en workshops om mijn kennis up to date te houden.
Producten retourneren:
Ruilen van een bij mij aangekocht product is mogelijk indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is binnen zeven dagen. Afgeprijsde producten als ook acties of aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Privacy:
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy: de AVG. Uw gegevens staan bij mij in beveiligde systemen. Met de leveranciers van deze systemen heb ik verwerkers overeenkomsten afgesloten. Daarmee is volstrekt duidelijk wie waarvoor verantwoordelijk is. Uw gegevens zijn veilig opgeslagen, worden niet doorgegeven, verkocht of ter beschikking gesteld aan derden.
Hygiëne:
Hygiëne is bij 2Milou een belangrijk item. Ik ben aangesloten bij de ANBOS en werk volgens de HAM-codes. Ik werk met handschoenen, desinfecteer alle instrumenten in de ultrasoon en desinfectievloeistof, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft.
Contra-Indicaties:
De gezondheid van mijn klanten en mijzelf zijn erg belangrijk. Daarom kunt u in geval van onderstaande contra-indicaties niet behandeld worden en ben ik genoodzaakt uw afspraak te verzetten:
- besmettelijke (huid)ziekten
- griep of ernstige verkoudheid
- koorts en/of koortslip in het blaasjes stadium”
Wilt u meer weten over onze behandelingen of heeft u andere vragen?
Neem dan contact op met Milou!
Onze merken






Openingstijden:
Maandag: 9.00 – 17.00
Dinsdag: GESLOTEN
Woensdag: 09.00 – 17.00
Donderdag: GESLOTEN
Vrijdag: 09.00 – 17.00
Zaterdag: GESLOTEN
Zondag: GESLOTEN
Contactgegevens:
De Knip 100
4761 GX
Zevenbergen
T 06-12815694
E info@2milou.nl
KvK 70796548